П`ятниця, 26.04.2024, 17:45
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Жашківської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 220
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Новин
Друзі сайту
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Головна » 2013 » Лютий » 28 » Майстер - клас для логопедів дошкілля
13:11
Майстер - клас для логопедів дошкілля

    Розвиток логопедичної служби на сучасному етапі характеризується посиленням уваги до проблеми раннього розпізнавання, профілактики та подолання негативних тенденцій мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Результатом пошуку форм, засобів профілактики та корекції мовленнєвих вад дітей в умовах дошкільних освітніх закладів стали спеціальні групи для дітей з вадами мови де за участі фахівця – логопеда здійснюється корекційно – мовленнєва робота з дітьми.  В  Жашківському районі працює дві дошкільні корекційні логопедичні групи на базі ДНЗ № 1 «Малятко» та ДНЗ № 5 «Дзвіночок». 

     Підвищення професійної компетентності логопедів є основним завданням методичного об’єднання логопедів району.   26 лютого в приміщенні логопедичного кабінету відділу освіти був проведений майстер - клас для дошкільних логопедів міста.  До уваги педагогів  логопедом відділу освіти Пасічник Наталією Анатоліївною було запропоновано індивідуальне  корекційне логопедичне заняття на тему : «Виховання правильної артикуляції звука [ Р ].  Зимовий калейдоскоп.»    Логопед продемонструвала всі етапи роботи над постановкою звука, а саме: вправи для тренування і розвитку рухів мовного апарату, розвиток мовного дихання, фонематичного слуху та уявлення. На занятті був продемонстрований комплекс масажних вправ для пальчиків рук за допомогою ялинових шишок , що є одним із видів роботи з  розвитку дрібної моторики, як активного стимулятора мовленнєвих ділянок кори головного мозку. Цікаві для дітей були і вправи  розвивальної кінезіологічної програми, що синхронізують роботу півкуль головного мозку, сприяють запам’ятовуванню, готують дошкільнят до оволодіння процесом письма.

     Сприятливий емоційний фон заняття створювали ігрові моменти, адже гра – провідна діяльність дошкільнят.  Саме в процесі гри легко і невимушено коригується мовленнєва функція та виправляються мовленнєві порушення.

 


                             

Переглядів: 950 | Додав: zhrvo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: