Неділя, 25.08.2019, 05:12
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Жашківської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 215
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Новин
Друзі сайту
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Сторінка логопеда

Запрошуємо вас  на сайт "Сторінка логопеда" http://logopedzhrvo.jimdo.com/

      

 

Засвоюючи рідну мову, дитина засвоює не самі тільки слова,

їх сполучення та видозміни, але безліч понять,

поглядів на речі, велику кількість думок, почуттів,

художніх образів, логіку і філософію мови.

                         К. Ушинський.

 

       Мова – соціальне явище. Добре відомо, що без повноцінного мовлення не буває повноцінної особистості. Чим чіткіше та багатше мовлення дитини, тим легше їй висловити свої думки, тим ширші можливості у пізнанні навколишньої дійсності, змістовніші стосунки з однолітками та дорослими, активніше відбувається психічний розвиток. Своєчасне оволодіння мовою – основа розумового розвитку дитини, запорука повноцінного навчання та спілкування з людьми. Різні відхилення мовного розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини.

       І, нарешті, мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розвитку особистості. 

      Порушення вимови звуків у дошкільному віці є першою сходинкою до проблем у  навчанні читання та  письма в школі (виникають, так звані, дислексія - порушення читання та дисграфія – порушення письма).

      У шкільному віці порушення мови уповільнює процес оволодіння грамотою. Діти гостро відчувають свій недолік. Виникає замкненість, негативізм, плутаються  букви, пропускаються, або вставляються зайві склади, перекручуються слова, тобто допускається багато помилок, не пов’язаних із засвоєнням правил, що впливає на стійку неуспішність учнів.

     Саме для подолання неуспішності учнів уже існуючої, або попередження можливої створена логопедична служба Жашківського району, що функціонує як структурний підрозділ відділу освіти Жашківської районної державної адміністрації.

       Логопедична допомога в структурі освіти району  здійснюється за двома напрямами:

  1. Логопедична допомога дітям дошкільного віку

У Жашківському районі функціонує дві корекційні логопедичні групи на базі ДНЗ № 1 «Малятко» та ДНЗ № 5 «Дзвіночок».

 2. Логопедична допомога дітям шкільного віку                                                                                                         

        Логопедичний пункт працює при  відділі освіти Жашківської  РДА  

У своїй роботі логопедична служба району керується документами: Законом України про освіту, Конвенцією ООН про права дитини, Положенням про логопедичні пункти системи освіти, підзаконними і нормативно – правовими актами та документами з питань навчання та виховання дітей із особливими потребами.

 Напрямки роботи логопедичної служби району: 

•    Обстеження мовлення дітей  та відбір тих, які потребують логопедичної допомоги                                                                                         

 •   Організація і проведення занять з дітьми, які мають мовленнєві порушення

•    Індивідуальні заняття  з дітьми сільських шкіл, які мають порушення мовлення на базі кабінету логопедичного пункту при відділі освіти

•    Надання консультативно-методичної допомоги педагогам загальноосвітніх закладів району з питань розвитку мовлення дітей

•    Надання консультацій батькам щодо попередження та виправлення мовленнєвих порушень

•    Пропаганда логопедичної служби серед населення району.

Організація логопедичної роботи :

  • Обстеження учнів та зарахування їх до логопедичного пункту проводиться з 1 по 30 вересня та з 1 по 30 травня.
  • На логопедичний пункт зараховуються діти, які мають різні відхилення мовного розвитку.
  • Прийом учнів з вадами мовлення проводиться протягом усього навчального року в міру звільнення місць.
  • Наповнюваність груп шкільного логопедичного пункту  –  4 - 5 дітей.
  • На логопедичному пункті одночасно працює  25 – 30 учнів.
  • Нормативи наповнюваності логопедичних груп у ДНЗ  – 10- 12 дітей.

      

 

      
 
 
 
         Запрошуємо Вас на сайт логопедичної служби  відділу освіти  http://logopedzhrvo.jimdo.com/. На сайті розміщено велику кількість корисних статей на логопедичну тематику. Сайт може бути корисним для логопедів, учителів початкових класів, батьків, а також для всіх тих, хто зацікавлений у розвитку малюків та турбується про підготовку своїх дітей до школи .