Повідомляємо, що відповідно до плану роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників 23 вересня 2014 року на Черкаському освітянському порталі (сайті Черкаського ОІПОПП) буде проходити Інтернет-семінар для спеціалістів психологічної служби закладів освіти на тему «Психолого-педагогічні аспекти забезпечення принципів гендерної рівності в умовах інклюзивного навчання».
До розгляду пропонуються такі питання:
1. Сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта», «гендер», «принципи гендерної рівності», «діти з особливими освітніми потребами»
2. Нормативно-правове забезпечення професійної діяльності спеціалістів психологічної служби в умовах інклюзивної освіти.
3. Зона відповідальності, професійної компетентності та ресурсів спеціалістів психологічної служби (методистів, практичних психологів, соціальних педагогів) закладів та установ освіти усіх типів.
4. Практичні аспекти організації психологічного та соціально-педагогічного супроводу різних цільових груп (учні, батьки, педагогічні працівники) як суб’єктів інклюзивної освіти.
5. Міжсекторальна взаємодія як умова комплексного ресурсного забезпечення інклюзивного освітнього середовища.
Матеріали Інтернет-семінару для ознайомлення будуть розміщені 17-18 вересня 2014 р. на форумі Черкаського освітянського порталу в розділі «Інтернет-семінари», тема: «Інклюзивна освіта: психолого-педагогічні аспекти» (http://oipopp.ed-sp.net/component/option,com_fireboard/Itemid,118/func,view/id,3783/catid,32 /), обговорення проходитиме 23 вересня 2014 року.
До обговорення матеріалів Інтернет-семінару запрошуються практичні психологи, соціальні педагоги закладів та установ освіти усіх типів, методисти районних, міських методичних кабінетів з психологічної служби, директори районних/міських центрів практичної психології і соціальної роботи, а також керівники закладів та установ освіти, їх заступники, методисти з питань інклюзивної освіти, педагогічні працівники, завідувачі та спеціалісти ПМПК, батьки та спеціалісти інших закладів, установ та організацій, які є суб’єктами інклюзивної освіти.
|