Розмаїття програмового забезпечення на практиці реалізує ідею поступального розвитку вітчизняного дошкілля на засадах демократизму і плюралізму, право вибору всіх учасників освітнього процесу: педагогів, батьків, дітей, - а також стимулює подальший розвиток різних наукових шкіл в Україні, які мають потенціал для розроблення й експериментальної апробації сучасних програм і методичного забезпечення до них. | |
Побудова освітнього
процесу у дошкільних навчальних закладах за
кількома програмами дозволяє повніше врахувати інтереси, бажання, потреби,
можливості і задатки кожного малюка задля своєчасного цілісного розвитку дитячої особистості. Нагальною є потреба у розробленні
програм, які б створювали повний
програмовий супровід різних форм здобуття
дошкільної освіти, задовольняючи освітні потреби дітей та запити родин,
відповідно до інваріантної та варіативної складових Базового компонента
дошкільної освіти (редакція 2012 року). Інструктивно-методичний лист «Про розроблення програм для дошкільної освіти» - http://zhrvo.at.ua/list_programi.doc
|