Субота, 20.04.2024, 16:31
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Жашківської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 220
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Новин
Друзі сайту
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Головна » 2013 » Квітень » 10 » Інтернет-семінар «Сучасні форми і методи організації предметно-ігрової діяльності з дітьми раннього віку.
09:47
Інтернет-семінар «Сучасні форми і методи організації предметно-ігрової діяльності з дітьми раннього віку.

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас до участі в Інтернет-семінарі по обміну досвідом роботи з проблеми «Сучасні форми і методи організації предметно-ігрової діяльності з дітьми раннього віку».

 

Для обговорення пропонуємо наступні питання:

1.     Створення розвивального предметно-ігрового середовища для дітей раннього віку.

2.     Засвоєння дітьми у ранній період призначення предметів, способи дій з ними і техніку виконання цих дій.

3.     Теоретичні основи існування предметно - ігрової діяльності в ранньому віці.

4.     Специфіка організації предметно-ігрового середовища в контексті сенсорного розвитку дітей раннього віку.

5.     Формування ініціативності в предметно-ігровій діяльності дітей раннього віку.

6.     Вплив предметно-ігрової діяльності на виховання дітей раннього віку.

Матеріали (статті, розробки творчих ігор, розробки індивідуальних форм роботи з дітьми) надсилати на електронну адресу labordosh@ukr.net до 02 травня 2013 року.

Література

1.     Закон України «Про дошкільну освіту» //Урядовий кур'єр. – 2001.-№141(серпень).-с12.

2.     Закон України «Про освіту».// Бюлетень законодавства і юридичної практики України. – 1999.-№9. – С.10-12.

3.     Зеньковський В.В. Психология детсва. – М.:Просвещение, 1996.-205с.К.,2001.-198с.

4.     Зеньковський В.В.Соціальне виховання його завдання та шляхи

5.     Зернятко.Програма виховання дітей раннього віку .-К.,2004.-205с.

6.     Ибука Масару. После трех уже поз дно . – М.,1992.-45с.

7.     Конова И.М.Семинарские и практические занятия по дошкольной педагогике.-:Просвещение, 1968.-183с.

8.     Концепція дошкільного виховання виховання в Україні. –К.:Освіта,1993.-16с.

9.     Концепція соціально - педагогічного патронату сім’ї з дітьми дошкільного віку.//Дитячий садок. - 2004. - №6 (лютий) – с4.

10.    Кочерга О. Психофізіологія дітей 1-3 років. - К.: Вид.дім»Шкіл.світ».Л.Галіцина.-2006.-352с.

11.   Кузнецова А.Е.Лучшие розвивающие игри для детей от1до3лет.-М.:ООО «ИД РИПОЛ», 2006 – 189с.

12.   Лисенко Н.В., Кирста Н.Р. Педагогіка українського дошкілля: Навчально-посібник. - Івано - Франківськ: Плай, 2004.- 208 с.

13.   Лисина М.И. Воспитание детей раннего возраста в семье. - К.,1983.-48с.

14.  Лохвицька Л. Розвивальне середовище для дітей раннього віку// Дошкільне виховання. - 2003.- №11- С.12.

15.   Люблінська Г.О. Дитяча психологія.- К.: Вища школа, 1974.- 355с.

16.  Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному віці: Навч. Посібник/A.M. Богуш, Н.П.Орланова, Н.І. Зеленко; За ред. A.M. Богуш. - К.: Вища школа, 1992. - 414с.

17.  Монтессори М. Методика научной педагогіки в «домах ребенка»:4-е изд. – М.,1986.-96с.

18.  Олійник Л.М. Формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей раннього віку: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.08. — К., 2004. — 25 с.

19.  Падалка Т. У садку - як удома// Дошкільне виховання.-2002.-№5-С.12-14.

20.  Петрушевська О. Проблеми раннього віку// Дитячий садок. - 2005. - №12 –С.25-35.

21. Печора О. Організація самостійної ігрової діяльності(другий - третій роки життя)//Дошкільне виховання.2000.-№7- С.11-17.

22.  Піроженко Т.О. Життя – це шанс.//Дитячий садок. - 2003. - №197(лютий)

23. Піроженко Т.О. Психологічний супровід інноваційно – освітніх технологій в дитячому садку: Навчально – методичний посібник –Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006.-48с.

24. Планування роботи з дітьми раннього віку ./Упоряд. Т.Науменко.-2-ге вид.,.-К.:Вид. дім «Шкіл, світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005.-128 с.

25. Плохій З.П. Природа як пізнавальна цінність//Дошкільне виховання.-2001.№ 6 – 9

26.   Проблеми раннього дитинства.//Дитячий садок. - 2004. - №15(квітень) – с19 -39.

27.    Психологічна газета.-2004.-№ 18-С.6-9.

28. Ранній вік - наша турбота// Дошкільне виховання.- 2005.- №3 - 31с.

29.  Русова С.Ф. Вибрані педагогічні твори.- К.: Освіта, 1996.-304с.

30.   Русова С.Ф. Нові методи дошкільного виховання//Дошкільне виховання.Сорокина А. И. Дидактические игры в детском саду. — М., 1982.

31.  Стельмахович М. Г. Народне дитинознавство. — К., 1991.

32. Усова А. П. Роль игры в детском саду / Под ред. А. В. Запорожца. — М., 1976.

33. Фіголь Д. І. Українська народна дитяча іграшка. — К., 1956.

34. Флерина Е. А. Игра и игрушка. — М., 1973.

35.  Художественное творчество и ребенок / Под ред. Н. А. Ветлугиной. — М., 1972. — С. 87—99.

36. Эльконин Д. Б. Психология игры. — М., 1978.

37.   Эльконин Д.Б. Заметки о развитии предметных действий в раннем возрасте // Вестн. Моск. ун-та. — Сер. 14: Психология. — 1978. — N 3. — С. 3-12.

38.  Янківська О. П. Дидактичні ігри в дитячому садку. — К., 1985.

Переглядів: 1184 | Додав: zhrvo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: