Хоч і кафедра іноземної мови у Жашківській спеціалізованій школі №1 з поглибленим вивченням окремих предметів із молодими, але досить творчими педагогами. Методично підготовленими учителями, які швидко оволоділи сучасними методами інновацій та широко використовують їх у щоденному навчанні дітей іноземної мови. Білянівською Людмилою Анатоліївною було проведено урок-дискусію у 7-Б класі на тему “Gadgets. Mobile Phones” (Гаджети. Мобільні телефони). На уроці панувала дружна творча атмосфера. Учні вільно висловлювали свою думку стосовно важливості мобільних телефонів та їх місця в житті сучасної людини. Вправи на інтерактивній мультимедійній дошці допомогли запам'ятати правильність вимови телефонних номерів англійською мовою, знайти еквіваленти прислів'їв та показали вміння застосувати раніше вивчений матеріал. А відео про купівлю телефону продемонструвало тісний зв'язок із життям, коли учні можуть проявити свої підприємницькі навички. Наприкінці уроку учні дійшли до висновку, що попри позитивні та негативні наслідки використання смартфонів, ці гаджети не повинні заміняти людині її сім'ю та друзів.
А у 5-А класі на тему "Smarthome"(учитель Оверчук О.П.). Були використані такі форми роботи з комп'ютерними та навчальними програмами, як ознайомлення з новою лексикою, відпрацювання вимови та вивчення деяких граматичних явищ, учні виконували вправи з використанням методів формуючого оцінювання Learning Apps для узагальнення й систематизації знань. П’ятикласники залюбки працюють з мультимедійною дошкою, що сприяє кращому засвоєнню нового матеріалу.
Як другу іноземну вивчають у 5- Б класі німецьку мову . От і сьогодні урок на тему "Wochentage" (учитель Бурлака Світлана Іванівна). Для підвищення якості навчання була використана інтерактивна дошка, за допомогою якої на уроці було вивчено нові лексичні одиниці, проведена цікава руханка та виконані різнорівневі завдання. Діти з захопленням вчаться за допомогою новітніх технологій та краще сприймають матеріал через побачений та почутий текст, звук, відео, графічне зображення та анімацію.
|