12.12.2017 учитель української мови і літератури Красилівська Н.А. провела відкритий урок “Узагальнення й систематизація вивченого з теми “Будова слова. Орфографія” ”Використовуючи інтерактивнудошку, учителька демонструвала кадри з кінофільму “Т.Г.Шевченко”. Після кожного уривка учні виконували вправи з використанням методів формуючого оцінювання Learning Apps для узагальнення й систематизації знань школярів про будову слова й орфографію.
На уроці української мови у 8-Б теж було гаряче – учитель на уроці дозволила користуватися гаджетами і це не викликало здивування у восьмикласників. Телефон став практичним посібником у вивченні теми «Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях» (учитель Чорна Н.Л.). Учні працювали за принципом «перевернутого класу»: удома опрацювали теоретичний матеріал, переглянули відео, виконали підготовчі інтерактивні вправи. Під час уроку в групах за допомогою вчителя відпрацьовували практичні навички, виконуючи різні види розбору, інтерактивні вправи, створюючи діалог, висловлення у формі ЗНО.
Учителем української мови та літератури в 6-Б класі Рудь Л. М. було проведено урок мовленнєвого розвитку на тему «Кольорова симфонія наших осель. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі» з виконанням вправ із використання ммультимедійних засобів: «Кольоровий настрій», «Проявлення пазлів», «Знайди свій стиль», «Кольорова симфонія», «Руханка», «Удоскональ інтер’єр» та ін. Творчість українських поетів-сучасників завжди приваблювала читачів.
На уроці української літератури у 8-А класі учні не лише знайомилися з віршами Василя Голобородька з Луганщини, а й слухали його поезію у виконанні автора. Це стало можливим завдяки використанню ІКТ. Робота в групах, застосування методів «Прес» та «Мозковий штурм» стали більш ефективним завдяки мультимедійним засобам навчання. Цікаво відбулося закріплення вивченого матеріалу, яке проходило у формі розгадування літературного кросворду, зображення якого було виведено на екран. Учні висловлювали власні думки про мову, одночасно малюючи зображення чарівної Квітки-мови.
|