П`ятниця, 19.04.2024, 01:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Жашківської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 220
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Новин
Друзі сайту
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2017 » Грудень » 21 » Тиждень інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів у Жашківській спеціалізованій школі №1
10:01
Тиждень інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів у Жашківській спеціалізованій школі №1

      Про роль та значення інноваційних методів та прийомів у сучасному навчально-виховному процесі відомо чи не кожному небайдужому сучасному учителю. Чи є креативність невід'ємною складовою праці вчителя? Безумовно. Без неї неможливий педагогічний процес. При цьому творчість — важлива умова у становленні самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчість, розвиваючи здібності, формує педагогічний талант учителя.

        Розвиток творчого потенціалу педагогічного коллективу Жашківської спеціалізованої школи№1 з поглибленим вивченням окремих предметів відбувається шляхом упровадження педагогічних інновацій у системі школи. Саме таким практичним досвідом, проведенням майстер-класів, нестандартних інноваційних уроків мали намір поділитися усі вчителі школи. Залучивши широке коло педагогічних працівників навчального закладу, де кожна кафедра, згідно графіку, демонструвала колегам з району дослідницьку діяльність на уроках, накопичення досвіду щодо використання інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів.

      Першими своїм досвідом ділилися майстри точних наук – математики та фізики. 11 грудня було проведено відкритий урок з фізики в 11-А класі за темою: «Маятники та їх застосування». Учні були ознайомлені з різними видами маятників, формулами для визначення періоду їх коливань. Вчитель Богач Т.В. вміло поєднала використання інноваційних технологій з традиційними методами викладання фізики. Під час перегляду наукового фільму учні змогли отримати відповіді на всі питання, які їх цікавили. В ході дослідження коливань математичного маятника учні визначили період коливань та максимальну швидкість за допомогою формули та цифрового вимірювального комплексу «Einshein». Упродовж уроку діти мали змогу спостерігати за дослідами та слухати цікаві інформаційні матеріали своїх однокласників.

      У 6-Б на уроці математики учні з учителем Горбань Л.В перевірили це на практиці і отримали близько 3. Потім ознайомились з точнішим значенням цього числа, яке математики назвали П. Це допомогло нам знайти відстань, що проходить кіт ланцюгом навколо дуба, шлях, який проїжджає Кай по колу. А ще учні підготували повідомлення про історію числа П. На уроці було цікаво і весело.

      Учителем Міщанюк О.К. був проведений відкритий урок з фізики у 8-А класі за темою: «Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна». В ході уроку було використано відеофільм та презентацію, в яких розкрито роботу теплових двигунів. Сучасні технології допомогли дітям краще зрозуміти матеріал уроку: історію відкриття, типии двигунів, принцип роботи тепловихдвигунів, ДВЗ, екологічні проблеми. Для кращого засвоєння теми були використані моделі парової машини, парової турбіни, двигуна внутрішнього згорання карбюраторного типу. Учні краще завоюють знання з використанням новітніх технологій.

Переглядів: 462 | Додав: zhrvo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: